De gezamenlijk gezongen zegen. Foto: Nico van den Ham

Ondanks het slechte weer, waardoor we moesten uitwijken naar de Oosterlichtkerk, trok de oecumenische Pinksterviering zo’n 350 bezoekers. Ze genoten van het Nederlands brandweerorkest, het oecumenisch projectkoor onder leiding van onze Wim Brands, een soliste en de diverse inbreng van zeven voorvangers. Op heel veel verschillende manieren ervoeren jong en oud zoiets van de Geest van Pinksteren, die ons met elkaar verbond. Dank aan alle vrijwilligers die dit mogelijk maakten! Voor de stichting ‘Make a wish’ werd het mooie bedrag van euro 2.403, 61 opgehaald. Hopelijk kan Pinksteren 2028 weer oecumenisch op het grasveld voor Jagtlust gevierd worden.

Ds. Harold Oechies