Afgelopen maart was het tien jaar geleden dat de Hervormde gemeentes Zuiderkapel en Noorderkerk en de Gereformeerde Julianakerk officieel fuseerden tot wijkgemeente Centrumkerk.
20 September aanstaande is het tien jaar geleden dat onze Centrumkerk, na een grondige verbouwing, werd geopend. Tussen beide data in, op zondag 15 juni, willen stil te staan bij de 10 jaar dat onze wijkgemeente nu heeft mogen groeien en bloeien.
Iemand die daar zeker ook aan heeft bijgedragen is onze hulpkoster Wim Zaal. Vanwege gezondheidsredenen moet hij zijn functie nu neerleggen. In onze jubileumdienst zullen we hem bedanken voor zijn inzet en trouw. Op de foto het koffiedrinken op het plein voor de kerk na afloop van een van de zomervieringen.
Ds. Harold Oechies en ds. Marjolein Cevaal